Inima TÂRGULUI-Jurnalul cumpărătorului

  • Graţie probabil vecinilor mei de bloc, reclamele de la Penny ajung, la modul peni…bil, pe caldarâm. Vina este împărţită cu cei care lasă la 15 apartamente 50 de pliante, ca să scape de ele.

*  La Supeco am rezistat azi doar 20 de secunde. De la intrare te izbea un miros de detergent folosit la toalete. încât am părăsit repede …toaleta.

  • Cei de la Lidl rămân mereu simpatici dar de neînţeles. Cică: stimaţi consumatori, deschidem casa 2 pentru dvs! Da’ pentru cine, dacă nu pentru consumatori?! Asta după ce consumatorii înjurau de zor că se făcuse mare coadă şi era o singură casă deschisă. Da’ şi consumatorii de la coada… cozii, ţuşt! în faţă, la casa 2, ca pe vremea lu’ tate Ceauşescu. Ce mai contează care era la rând, nu se mai pune! Ne-am scos! …Nu mai zic nimic de neam (u’) lor…

* Tot la Lidl, vorbesc casierele în cască cu ăia de pe acasă sau cu şefa, în timp ce te taxează, de zici că sunt de la Nasa. Nasol!

*La fosta Billa, actualmente nu ştiu cum îi mai zice la magazin, au rămas cei mai şui agenţi de pază, toţi traşi parcă din neamu’ lu’ Machedon cercetaşu. Frate, se dau ăştia de vigilegenţi de zici că vine zilnic alde Capone şi Genovese ca să le mai tragă câte un hold-up. Altfel, fluieră pantalonii pe ei…

* Cred că doamna de la Kauffland, cea care anunţă repezit, răstit şi cu mare sictir că nu ştiu care angajat să facă şi să dreagă nu se ştie ce, ori are nevoie de o schimbare de sex, ori de una de voce, ori măcar de un repaus pe alt post. Altfel, e bună rău dacă vrei să vomiţi repede şi nu vrei să te murdăreşti pe deşte…

GiB