DA- PRIN DISPECERAT / NU- prin rețelele de socializare
CUM PUTEȚI COMUNICA în regim de URGENȚĂ cu APA SERVICE:
DA- PRIN DISPECERAT / NU- prin rețelele de socializare
Am observat că în ultima vreme pagina facebook “Apa Service Giurgiu – Oficial” este asaltată de multe comentarii, o parte dintre acestea având caracterul unor sugestii, sesizări sau reclamații. Trebuie să precizăm că această interfață de pe facebook este un mijloc de informare și nu și-a propus să fie un mijloc de comunicare directă, întrucât nu ar fi o comunicare eficientă. Facem precizări în acest sens:
- Comform procedurilor noastre de lucru, DISPECERATUL societății are calitatea de a primi și gestiona sesizări urgente de la consumatori, în general prin intermediul telefonului. În acest sens, dispecerul de serviciu discută direct cu soliciantul, cere precizări exacte, amănunte etc., pentru a înțelege foarte clar natura solicitării, gradul ei de urgență și a stabili modalitățile și timpul de rezolvare. Toate aceste amănunte nu pot fi precizate pe mijloacele de socializare și transmise ulterior dispeceratului, în sistem “telefonul fără fir”, principalul motiv ținând de faptul că identitatea reclamantului nu este sigură.
- Iată de ce, orice sesizare/ reclamaţie/ informaţie cu privire la avarii sau disfuncţionalităţi apărute în reţeaua de apă/canal, inclusiv cele privind presiunea sau calitatea apei, trebuie anunţate/ solicitate, în regim de urgență, NUMAI la DISPECERATUL societăţii, tel:
- Giurgiu: 0246/ 215 718; 0731 551 626
- Mihăileşti: 0731 551 622
- Bolintin-Vale: 0246/ 270 679.
- Societatea nostră nu poate prelua reclamaţii / solicitări venite pe alte canale sau apărute pe reţelele de socializare.